

Martin van Kranenburg (1968) is een van de meest gevraagde conversie- en neuromarketingsprekers in Nederland. Hij is meerdere keren verkozen tot docent van het jaar bij Beeckestijn Business School en drie keer tot #1 spreker op de Webwinkel Vakdagen. Martin is beststeller auteur van het boek Schrijven voor het Brein. Inmiddels zijn hier al meer dan 6.000 exemplaren van verkocht.
Meer over de auteursVan SEO naar GEO
De nieuwe regels voor zichtbaarheid in AI
Paperback Nederlands 2026 1e druk 9789463564427Samenvatting
Niet eerder was het zo onrustig in de wereld van zoekmachinemarketing. Voor het eerst in de geschiedenis staat de monopoliepositie van Google onder druk. Dit heeft alles te maken met de opkomst van kunstmatige intelligentie zoals ChatGPT. Zoekmachines maken plaats voor antwoordmachines en de spelregels veranderen daardoor.
Wat moet je nu doen om gevonden te worden in taalmodellen? Hoe meet je hoe jij er als merk voorstaat? Wat betekent het als je veertig procent van je traffic kwijtraakt omdat je bezoeker het antwoord al vindt in ChatGPT, Perplexity of Gemini?
In dit boek nemen Martin van Kranenburg (auteur van de bestseller ChatGPT als tweede Brein) en Bob van Duuren (AI-expert, auteur en spreker) je mee in hun zoektocht naar de pure verhalen van bekende Nederlandse en Belgische experts en vakidioten. Je krijgt het naadje van de kous. Wat werkt wel? Wat sowieso niet? Wat zijn red flags en welke no-brainers kun je direct doorvoeren?
Pak nu je voorsprong in een tijdperk van AI-zoekmachines en AI-agents. Een taalmodel wordt je belangrijkste bezoeker en daar kun je maar beter klaar voor zijn. Met Van SEO naar GEO maximaliseer je je zichtbaarheid in antwoordmachines.
Specificaties
Over Bob van Duuren
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan