Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									7 resultaten
								
								Trefwoord: Digital-analytics
				paperbackEngels640 blz.9789001749842
				2e druk
				26-2-2021
						
						Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands256 blz.9789492790439
				1e druk
				2-6-2023
						
						In 30 lessen, verdeeld over 6 categorieën leer je alles wat je moet weten over het succesvol ontwikkelen en lanceren van digitale producten.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands160 blz.9789001853204
				9e druk
				21-8-2018
						
						Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het leerboek.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands165 blz.9789492196200
				1e druk
				9-12-2016
						
						Dit boek maakt Big Data Marketing voor grote en kleine organisaties uitstekend toepasbaar. En laat zien hoe je de voordelen kunt realiseren. Met veel praktijkvoorbeelden.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands486 blz.9789001891244
				10e druk
				19-5-2021
										
			
						Marktonderzoek is het complete basisboek voor alle opleidingen waar studenten in het kader van afstuderen of stage zelf marktonderzoek doen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands488 blz.9789055163243
				3e druk
				14-9-2020
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
De salesfunctie wordt steeds belangrijker voor veel organisaties. Vooral daar waar de concurrentie toeneemt, individuele wensen van de klant bepalender worden en producten en diensten steeds minder het verschil maken.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands230 blz.9789081923323
				1e druk
				27-6-2019
										
			
						Modellen voor Marketing-Insights is het eerste overzicht van de belangrijkste modellen voor consumentengedrag, marktonderzoek en digital analytics in Nederland.					 Meer