Filteren
Trefwoord
94 resultaten
e-bookNederlands9789024400522
1e druk
23-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Voor wie invloed wil uitoefenen, is vakinhoudelijke kennis alleen niet genoeg. Het succesvol onder de aandacht brengen van ICT-vraagstukken vergt specifieke 'strategische' vaardigheden. Meer
paperbackNederlands303 blz.9789490574901
1e druk
10-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
In de afgelopen twee jaar hebben we meer informatie geproduceerd dan in de 2000 jaar ervoor; denk aan alle e-mails, digitale foto's, bonuskaarten, kaarten en financiële cijfers. Meer
paperbackNederlands318 blz.9789057125102
1e druk
11-9-2020
De stormachtige ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie (AI) veranderen de wereld in rap tempo, en steeds meer menselijke taken worden net zo goed, of zelfs beter, door machines gedaan. Meer
paperbackEngels208 blz.9780262720472
1e druk
17-3-2006
Gebruikers, geholpen door verbeteringen aan computer- en communicatietechnologie, kunnen meer en meer zelf nieuwe producten en diensten ontwikkelen. Meer
gebondenEngels292 blz.9780367701406
1e druk
30-6-2021
In 2019, ISO Technical Committee 279 released a new international standard on innovation management system called ISO 56002:2019. Meer
paperbackEngels240 blz.9789063693534
1e druk
27-12-2014
This is an action-oriented book for managers and entrepreneurs searching ways to tackle issues they face in terms of developing and delivering services. Meer
paperbackEngels304 blz.9789063696207
1e druk
9-9-2021
The 'Innovation Accounting' book provides a practical guide for measuring your company’s innovation ecosystem. Meer
paperbackEngels128 blz.9789063695200
1e druk
17-1-2019
Organizations today innovate to survive in a competitive, complex, and interconnected business world. They co-create with others outside their own organization to succeed. Meer
spel (H)Engels36 blz.9789063696870
1e druk
17-10-2023
Forget long workshop planning and tiring meetings. Pick a card that fits the moment and find design thinking insights in seconds. Meer
paperbackEngels224 blz.9789063694968
1e druk
17-9-2018
It’s a wonderfully designed book to inspire yourself or to buy as a gift for other people. The 101 lessons in this book make you dream, think and act like a successful innovator. Meer
e-bookNederlands296 blz.9789401413527
1e druk
30-5-2014
Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Meer
paperbackEngels204 blz.9783658088262
1e druk
20-2-2015
This present study provides a practical process model that shall serve telecommunication companies as a guideline while conducting strategic cross-industry innovation projects. Meer
paperbackEngels440 blz.9780195341003
1e druk
21-2-2008
This book examines the results of a major study of innovation in organizations, calling into question most of the explanations of the innovation process that have been proposed in the past. Meer
paperbackEngels250 blz.9780273719120
1e druk
Innovatie is 'in'. In dit boek 'The Truth About Innovation' worden een aantal waarheden gepresenteerd en u ontdekt hoe u de kracht van innovatie kunt gebruiken om creativiteit, samenwerking en winst te verhogen. Meer
gebondenEngels288 blz.9780192848291
1e druk
5-9-2023
Rethinking Democratic Innovation takes a fresh look at diverging visions of improving democratic governance and asks whether these existing tensions could be made productive. Meer
gebondenEngels310 blz.9780470027516
1e druk
In 'The Brand Innovation Manifesto' herdefinieert John Grant de aard van merken, door te laten zien waarom de oude modellen niet werken. Het concept 'brand molecule' wordt in dit boek gepresenteerd. Meer
ingenaaidEngels592 blz.9780470510667
2e druk
Vernieuwing, design en creativiteit vallen onder de meest gebruikte termen in business tegenwoordig. Veel managers zijn het er mee eens dat innovatie en creativiteit essentieel zijn voor het zeker stellen van succes op de lange termijn, maar velen worstelen met het realiseren van innovativiteit en creativiteit in de praktijk. Meer
gebondenEngels244 blz.9780470192405
1e druk
'Unleashing Innovation' toont wat gebeurt wanneer een organisatie stappen neemt waar iedereen mee te maken krijgt en een milieu bevordert dat de nadruk legt op het leren en het creëren, het dromen, de mythologie van helden, en de geest van het winnen. Meer
paperbackEngels390 blz.9780805820706
1e druk
1-9-1996
andere uitgaves beschikbaar
This volume documents the growth of a new kind of interdisciplinary teamwork that is evolving among practitioners, researchers, teacher educators, and community partners. Meer
paperbackEngels192 blz.9781032213996
29-1-2024
This book examines the implications of disruptive technologies of the Fourth Industrial Revolution (4IR) on military innovation and the use of force. Meer