Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									10 resultaten
								
								Trefwoord: Klantenanalyse
				paperbackNederlands96 blz.9789024408092
				1e druk
				10-3-2017
						
						Sales vraagt om kennis over de klant. Maar hoe kom je aan deze kennis? Veel bestaande salesmethoden richten zich op alle salesvaardigheden behalve onderzoek doen.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands176 blz.9789058758910
				1e druk
				8-11-2018
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands180 blz.9789089650863
				1e druk
				14-9-2011
						
						10 inspirerende hoofdstukken: hoe organisaties in alle commerciële bedrijfsprocessen relevanter worden in de ogen van de klant. De bonus? Volledig tevreden én loyale klanten!					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels185 blz.9783319206059
				1e druk
				3-9-2015
						
						Inspired by a new, transformative era in human and business relations, this book provides a unique perspective on the business transformation.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands428 blz.9789058754240
				4e druk
				15-4-2016
						
						Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing.					 Meer
							
			
								42% KORTING
			
				paperbackNederlands204 blz.9789001078409
				2e druk
				15-12-2022
										
			
						Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands160 blz.9789001853204
				9e druk
				21-8-2018
						
						Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het leerboek.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands268 blz.9789024400577
				4e druk
				1-9-2021
										
			
						Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence.					 Meer
							
			
								68% KORTING
			
				gebondenEngels288 blz.9781119047605
				1e druk
				3-7-2015
						
						'Chief Customer Officer 2.0' will give you a proven framework that has launched and advanced the customer experience transformation in businesses in every vertical around the world.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands350 blz.9789491560163
				1e druk
				1-11-2012
						
						andere uitgaves beschikbaar
In deze geheel vernieuwde versie van 'Branding NL' wordt u aan de hand van state-of-theart visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in deze New Brand World.					 Meer