Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									4 resultaten
								
								Trefwoord: Serviceverbetering
				paperbackNederlands228 blz.9789401810890
				1e druk
				16-11-2023
										
			
						Business-informatiemanagement (BIM) speelt een grote rol in de aansluiting tussen business en IT. In 2001 is voor het eerst een model beschreven voor business-informatiemanagement: BiSL® (Business information Services Library).					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands208 blz.9789401803991
				2e druk
				3-5-2019
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Dit boek geeft een beschrijving van de nieuwe generatie van BiSL, Business Information Services Library.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels188 blz.9789087536763
				1e druk
				31-1-2012
						
						Het primaire doel van deze pocket guide is een snelle referentie te bieden van ITIL. Zodoende is dit een zeer waardevolle hulp voor alle managers die actief zijn binnen Service Management.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands355 blz.9789087538019
				1e druk
				28-11-2013
										
			
						In de wereld van IT-servicemanagement (ITSM) en ITIL is Foundations van ITIL al jaren de meest toonaangevende publicatie.					 Meer